Thursday, January 13, 2011

can't wait..

ohh myy gooooshh.. i can't wait tyll my exams will end.. a have to pass about 12 quite big tests in this 2 weeks. i'm dreaming about sewing. i have in my mind so many things which i want to sew or scrapbook!!! finish/start few albums, get developed my analogue lomo photos, watch some films and make some photos!! can't wait 29th January the day when i'll know if i will pass and i will have time for me!!! for me, my sewing machine and few new fabrics! every free day, when i don't have to learn (1 day per week) i spend with my A. ;* i need more! Business English isn't a good study for me. too much studying!!!!

i will post something more interesting, something crafty at the end of the month.. :(
wish me luck.. it always helps.. 
and thank you for visiting my blog even if i'm not really here these days. but i'll be back! with a lot of crafties!
xxxx

7 comments:

  1. 12 big exams? Damn that's so many. I have a few coming up next weeek. I can't wait until they're over too!!

    ReplyDelete
  2. nie pękaj! dasz radę :) w końcu jeszcze tylko dwa tygodnie ;) u mnie ten gorący okres skończy się pewnie w połowie lutego dopiero :/ a ręce aż swędzą żeby jakiś papier pociąć...
    językowe studia mają to do siebie, że są... upierdliwe ;) ale nie skreślaj ich :)
    trzymam kciuki za egzaminy!

    ReplyDelete
  3. Powodzenia! W sumie to sesja egzaminacyjna to fajny czas, czlowiek zyje w innym wymiarze a po wszystkim czuje tak wielka ulge (przynajmniej ja tak mialam).

    ReplyDelete
  4. no.. gorzej jak bede czuc wielkie zalamanie;p a nie wielka ulge ;o

    ReplyDelete
  5. a tam :) wielkie zalamania wcale nie sa wielkie,co najwyzej przez dzien :) ja mam jednego upierda, ktorego daja nam co rok i co rok mnie oblewa niezaleznie czy umiem czy nie (raczej umiem). I we wtorek mam z nim kolejny egzamin :P jak zdam to popadne w euforie :P trzymam kciuki za twoja sesje :) bedzie ok, a jak nie to sa poprawki, ktore nie sa przeciez koncem swiata :) aha, ukradlam ci link do greenpeace. Bede tu sciej wpadac szlifowac angileski...bo moja znajomosc jest na -100 :P

    ReplyDelete
  6. hehehe nie ma problemu xd mozesz wpadac i szlifowac angielski;d tylko ostrzegam ja sie tylko uczexd tez powodzenia na sesji;d dasz rade;d wszystkie damy rade, nie mozemy miec poprawe bo braknie czasu na craftowanie!! ;o

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...