Tuesday, August 20, 2013

A little bit of this and a little bit of that...

We are back from our little holidays in the countryside.. and we are really relaxed! Can't wait to start sewing today and doing other fun & creative stuff! I was just doing nothing and reading books but my A. worked and worked all the time - creating wonderful stuff! And I would like to show you one of our little remakes!
Wróciliśmy z naszego małego wypadu na wieś.. i w końcu jesteśmy wypoczęci! Nie mogę się doczekać aż zacznę dzisiaj szyć i robić inne fajne i kreatywne pierdoły! Ja w sumie nic tam nie robiłam, trochę książek sobie czytałam.. ale mój A. calusieńki czas coś kombinował - naprawdę świetne rzeczy tworzył! Dzisiaj chciałabym wam pokazać jedną z naszych małych przeróbek!
 We found a VERY old and neglected metal basket, and we decided to make something nice from it!
Znaleźliśmy BARDZO stary i zaniedbany metalowy koszyk i postanowiliśmy zrobić z nim coś ładnego!
A bit of cleaning, cutting, spraying (spray acrylic paints - they are genious!) and voila!
Troszkę czyszczenia, cięcia, sprayowania )(akrylowe farby w sprayu - genialne!) i gotowe!
 I have a big, beautiful, pastel basket! I love it's colour - pastel blue (looks better in reality). And I already know what to do with it! It will be perfect for my correspondence! I ill put there all letters and packages which I'm going to send! :) What do you think about it? Nice idea? :)
Teraz mam duży, piękny, pastelowy koszyk! Uwielbiam ten kolor - pastelowy niebieski (wygląda lepiej na żywo). I nawet wiem już co z nim zrobię! Jest idealny na moją korespondencję! Będę do niego wkładać wszystkie listy i paczki, które będą do wysłania! :) A wy co o tym sądzicie? Dobry pomysł? :)
 And as you can see on the photos above, there is a simple, wooden letter A - a little handmade gift from my lovely Alan :) it's not perfect (I draw the lines - so they are crooked :P) but I really love it! :)
Jak widać na zdjęciacj wyżej - jest też prosta, drewniana literka A - mały własnoręcznie zrobiony prezent od mojego Alana :) nie jest idealna (to dlatego, że ja rysowałam linie.. ojj krzywo!) ale i tak ją uwielbiam! :)

And here a little photo of us, just sitting in the middle of a big field and doing nothing (just silly photos :P). I have to admit I needed this trip a lot - now I am full of energy! Yay! :D
A niżej my, pośrodku wielkiego pola, nie robimy kompletnie nic (no tylko jakieś głupawe zdjęcia :P). Muszę przyznać, że potrzebowałam tego wyjazdu - teraz jestem pełna energii! W końcu! Jupi :D
 My A.'s grandmother has an obsession about flowers, she has a great garden. You wouldn't believe how many interesting colours and shapes I found there. I spent an hour making just a few macro photos! :)
Babcia A. ma obsesję na punkcie kwiatków, ma naprawdę cudowny ogród. Nie uwierzylibyście ile ciekawych kolorów i kształtów tam znalazłam. Godzinę spędziłam na robieniu kilku byle jakich zdjęć macro! :)
I hope you are also spending your holidays wonderfully! Hugs!
Mam nadzieję, że wy też cudownie spędzacie swoje urlopy! Ściskam!

P.S. Big news comming soon.. REALLY big news!
P.S. Już niedługo nowa, ważna wiadomość! BARDZO ważna!

9 comments:

  1. Ja też miałam urlop na wsi :P taki jest najfajniejszy :) czas inaczej płynie hihi :P
    też uwielbiam taki błękit :) fajnie wyszedł ten kosz :)

    ReplyDelete
  2. świetny koszyk! :D makro też niczego sobie :]

    ReplyDelete
  3. Lubię czasami tak sobie po prostu nic nie robić;-)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie przerabiane starocie :) Twój koszyk prezentuje się super - jak znalazł na korespondencję ;)

    Pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. piękni Wy i widać, że szczęśliwi!
    koszyczkowy pomysł mnie zachwycił! zaraz pomęczę męża o podobny :)

    ReplyDelete
  6. To zdjęcie z buziakiem jest słodkie:)

    ReplyDelete
  7. You two look so cute together! :)
    I like the basket, it'll be useful in its "new life" :)

    ReplyDelete
  8. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maryszka!
    To WY z A.? Razem? CUDNIE! Tak się cieszę, rany ale mam zaległości, paskuda ze mnie! Ojej, muszę teraz wszystko nadgonić:) tylko jak i kiedy?

    Koszyk cudny! I pięknie mu w tym pastelowym kolorze! Ej mam pomysł:) Weź swojego A. i przyjedzcie do mnie na wieś! Mam podobny kosz tylko bardziej kwadratowy i głębszy, poza tym idento:) I jest taki szary brzydki i stoi w naszej nowej białej łazience i mój K. robi mi wojnę, że taki kosz przytaszczyłam i chce mi go wywalić! A ja sobie chcę na niego wdzianko wydziergać piękne i siedzieć na nim i się relaksować:)

    ReplyDelete
  9. słodziaki :D a koszyk świetny :) Szkoda że nie mam już miejsca w mieszkaniu bo bym coś podobnego kiedyś przygarnęła :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...