Friday, October 18, 2013

What have I been doing lately?

What have I been doing lately? Mostly attending all my lectures at the University, weekends spending with my A., watching films and sewing (but just a bit!) and from today I'm going to spend my evenings learning french for my exam - keep your fingers crossed! It always helps! :)
Co ostatnio robiłam? Większość czasu spędzałam na zajęciach, w weekendy spotykałam się z moim A., oglądałam filmy i szyłam (ale tylko troszeczkę!) a od dzisiaj muszę się uczyć francuskiego na zaliczenie - trzymajcie kciuki! To zawsze pomaga! :)

Last journal I created was a bit complicated as you can see below. After I finished sewing it I discovered a hidden function - you can put pencils/pens behind the fabric strap (the bow is on it)! It's a very usefull thing in my opinion and it came out accidentaly! :D
Ostatni notes jaki zrobiłam jest dość skomplikowany jak widać na zdjęciach poniżej. Jak skończyłam szyć odkryłam ukrytą funkcję notesu - można wsadzać ołówki/długopisy za ten materiałowy pasek (na którym jest kokardka)! Bardzo przydatna rzecz jak dla mnie, a wyszła całkiem przypadkiem!
As you can see this notebook is quite thick, 400 rough pages, everything closed by a fabric strap and a small white button.
Jak widać notesior jest grubaśny, 400 postarzanych kartek A6, wszystko zamykane na materiałowy pasek i mały biały guzik.
 It's the second journal I made with a cover like this. The first one you can see here >>> CLICK <<<.
To już drugi taki notes, pierwszy możecie zobaczyć tutaj >>> KLIK <<<.
Tell me what you think about it! I'm thinking of doing a similar one for myself someday! Do you like it? Or maybe it's totally not in your style?
Dajcie znać co o nim sądzicie! Ja myślę o zrobieniu takiego też dla siebie kiedyś! Podoba wam się? Czy kompletnie nie jest w waszym stylu?

Oh and another VERY IMPORTANT thing (haha!) -> I fell in love with Instagram!! I know I'm very late with it, everyone is probably just bored with this application, but if someone still uses it please write me your links in the comments below! I would love to see your photos!! :D
Oo właśnie! I jeszcze jedna BARDZO WAŻNA informacja (hehe!) -> Zakochałam się w Instagramie!! Taaa wiem, że jestem opóźniona i że pewnie większości z was już się ta aplikacja znudziła, ale jeśli ktoś go jeszcze prowadzi to wpisujcie swoje linki w komentarzach pod tym postem! Z chęcią pooglądam wasze zdjęcia! :D
Here is my instagram: MARYSZKOWE :)
A tu mój instagram: MARYSZKOWE :)

Have a wondeful weekend, with lots of sun and full of people you love!
Życzę cudowneeego weekendu, słonecznego i spędzonymi z ludźmi, których uwielbiacie!
marysza

11 comments:

  1. Muszę to w końcu powiedzieć, jesteś mistrzynią! :-) Przepiękne tworzysz te notesy
    Pozdrawiam ciepło, Moniszka ;-)

    ReplyDelete
  2. bnardzo fajny, zdecydowanie czerwona wersja bardziej mi się podoba, taka energetyczn

    ReplyDelete
  3. The journal is just adorable! :) I like the atmosphere of your instagram photos, they are so harmonious. :)

    ReplyDelete
  4. Notes jest świetny :-) Mi by się taki przydał :-)

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie mogę się napatrzyć na te twoje notesy. Chciałbym mieć wszystkie. Jeszcze bałbym się cokolwiek w nich napisać czy narysować, bo to takie ładne :D

    ReplyDelete
  6. Trafiłam tu przypadkiem... przeglądając wystawców zgłoszonych do garażówki w Remedium:) Piękne te notesy tworzysz! coś mi się wydaje że 15 grudnia z jednym wrócę do domu:) Pozdrawiam sąsiadkę i w wolnej chwili zapraszam do siebie art-ab.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. art - AB - teraz już troszkę dalsze sąsiadki bo przeprowadziłam się do Będzina :D bardzo się cieszę, że podobają Ci się notesiory! Odezwij się na garażówce to poplotkujemy!! :D

    ReplyDelete
  8. Jest piękny,bardzo w moim stylu,sama dumnie bym go nosiła:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...