Friday, February 27, 2015

Crocheting With Bobbiny - Bathroom Rug!

Today's post is all about crocheting.. crocheting with my favourite XXL yarn - Bobbiny! I'm sure you all know them! I also have some suggestions what to do using leftovers from your bigger projects.
Dzisiejszy post jest cały o szydełkowaniu.. o szydełkowaniu z moimi ulubionymi włóczkami XXL - Bobbinami! Jestem pewna, że już wszyscy je znają! Mam też dla was kilka pomysłów na to co zrobić z bobbinowymi resztkami z większych projektów.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

First of all I would like to show you a simple teapot coaster. I used leftovers (three colours) and as you can see it looks quite good! Bobbiny are perfect for making all kinds of coasters because they are thicker than regular yarn - this way you won't destroy your tables with hot pots!
Na początek chciałabym wam pokazać prostą podkładkę pod dzbanuszek. Do zrobienia go użyłam resztek (trzech kolorów) i jak widać, wygląda całkiem nieźle! Bobbiny są idealne do robienia podkładek tego typu bo są grubsze niż zwykłe włóczki - dzięki temu nie zniszczymy stołów/blatów gorącymi garnkami!
I love these pastel colours so I use it every day in my room! I need to make more for all kinds of plates and mugs.. but maybe in some different colours?
Uwielbiam te pastelowe kolory dlatego podkładki używam codziennie w moim pokoju! Muszę zrobić więcej pod talerze i kubeczki.. ale może użyję innych kolorów?

I'm thinking about buying these colours (below).. What do you think?
Myślę o kupieniu tych kolorów (poniżej).. Co o nich sądzicie?
Will they look good as coasters and other small decorations?
Będą dobrze wyglądać jako podkładki i inne mniejsze dekoracje?

Ok I started talking about leftoevers.. but where did they come from? Well.. I made a bathroom rug!! I know it's crooked but it's my first rug ever and I didn't use any pattern! You have to admit.. it doesn't look that bad, right?
No dobra, zaczęłam mówić o resztkach.. a skąd one się wzięły? No.. zrobiłam dywanik do łazienki!! Tak wiem, jest krzywy ale to mój pierwszy dywanik i nie używałam żadnego wzoru! Więc musicie przyznać, że nie wygląda aż tak źle.. no nie?
 My bathroom is super old.. and not in the cute vintage way.. it's just very old.. I wanted to add some colour! And it's really nice to get out of the bath and stand on it! I was afraid that it wouldn't be comfortable but it really is!!
Moja łazienka jest super stara.. i nie uroczo, witażowo stara.. ona jest tak po prostu stara.. Wiec chciałam dodać jej trochę koloru! I wychodząc z wanny fajnie się stoi na tym dywaniku. Bałam się, że nie będzie zbyt wygodny ale naprawdę jest super!!
I used 4 Bobbins for this bathroom rug project (2 x grey, one pink and one purple) and I had leftovers for other, smaller projects!
Do zrobienia dywanika użyłam 4 Bobbinów (2 szare, jeden różowy i jeden fioletowy) i zostało mi trochę resztek na mniejsze projekciki!


I made the coaster you can see above and a braid necklace using leftovers! It looks nice with white or black clothes! And I'm not afraid I will break it (I lost a lot of necklaces because I was playing with my dog..)!
Zrobiłam podkładkę, którą widzieliście wyżej i warkoczowy naszyjnik z resztek! Wygląda fajnie z czarnymi lub białymi ubraniami. I nie boję się, że go zniszczę (większość naszyjników rozwalam bawiąc się z psem..)!
 Do you like fabric jewellery? Have you ever worn necklaces like that? They are really comfortable, and so colorful! I can't wait to make more. I found a lot of inspiration of Pinterest!
Lubicie materiałową biżuterię? Nosiliście taką kiedykolwiek? Jest naprawdę wygodna i taaaka kolorowa! :D Nie mogę się doczekać, żeby zrobić więcej.. znalazłam sporo inspiracji na Pintereście!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
If you want to make similar home decorations or jewellery, hop on to Bobbiny shop! A lot of wonderful colours of yarn and ropes are waiting for you! 
Jeśli chcecie zrobić podobne ozdoby do domu albo biżuterę, to zapraszam do Bobbinowego sklepu! Czeka tam na was masa przepięknych kolorów włóczek i sznurków! 
And if you already know Bobbiny, leave links to your works! I would love to see them!
A jeśli już znacie Bobbiny, to zostawcie linki do waszych prac! Z chęcią pooglądam wasze dzieła!

21 comments:

  1. gdybym umiała robić na szydełku, to bym się nie odrywała od tych bobbinów :D
    cudne rzeczy zrobiłaś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to na co czekasz?! do roboty :D szydełkowanie jest naprawdę łatwe - skoro ja się dałam rady nauczyć podstaw.. to każdy da radę! :D

      Delete
  2. Ja tez uwielbiam szydelkowac z bobbinami! Sa fantastyczne ;) Zapraszam do siebie na urodzinowe candy, w ktorym mozna wygrac koszyk wlasnie zrobiony z bobbinow :)

    Pozdrawiam
    M. z wmojejwolnejchwili.blogspot.no

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za zaproszenie! lecę sprawdzić :)) i fakt, bobbiny są fantastyczne <3

      Delete
  3. O, a ja wróciłam dzisiaj do domu z muliną w prawie identycznym zestawieniu - brakuje tylko żółtego. To musi być połączenie idealne :)
    A co do samej włóczki, z Bobbinów jako takich nigdy niczego nie robiłam, ale z własnoręcznie robionej włóczki z t-shirtów tak - i trzeba przyznać - tempo przyrostu robótki jest ekspresowe :) A na szydełku to już w ogóle :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też kiedyś próbowałam coś zrobić z własnoręcznie robionej tshirtowej włóczki, ale jak dla mnie zbyt dużo czasu zajmuje takie coś i łączenia były nieładne.. no i wiadomo, nie ma tylu kolorów do wyboru! polecam spróbować bobbiny - wciągniesz się :D

      Delete
  4. http://2.bp.blogspot.com/-4ttZAJey-HE/VNksetvPP5I/AAAAAAAAVdY/35x9YrSH8wM/s1600/chwytak.jpg :))

    tez lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam na IG albo FB już wcześniej! cudny kolor wybrałaś, też musze zrobić podobną podkładkę :D

      Delete
  5. Piękny ten dywanik Maryszko! no i naszyjnik pierwsza klasa :)))))))))

    ReplyDelete
  6. Świetne! :) Muszę koniecznie spróbować Bobbinów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. próbuj próbuj!! :D z tego co wiek to w Galeryjce za Miastem można było ostatnio wygrać jeden motek, może jeszcze aktualne??

      Delete
  7. Rzeczywiście świetny ten chodniczek... a to serducho... :)Biżuterii nie próbowałam ale może czas to zmienic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie serducho wyszło bardzo krzywo!! ale trudno, to pierwszy taki projekcik więc sama sobie wybaczam xD co do biżuterii to spróbuj! naprawdę fajna rzecz :D

      Delete
  8. Wspaniałości :-) Marzę o dzierganiu podobnych chodniczków :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to co za problem! Tutki na youtubie i do roboty! :D hihi

      Delete
  9. Piękny ten dywanik z sercem! Masz talent :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, dziękuję! Ale widzisz jaki on jest krzywy?! :D

      Delete
  10. Szkoda, że nie potrafię szydełkować. Ten dywanik do łazienki to świetna sprawa - łazienka nabiera osobistego wyrazu.

    ReplyDelete
  11. No wspaniale Ci to wychodzi i nie jest taki krzywy jak go sobie wyobraziłam:)

    ReplyDelete
  12. Cześć! Dywanik jest cudowny, a zestawienie kolorów idealne :) Wszędzie szukam tegho jasnego fioletu, nie mogę znaleźć, mogłabyś proszę podać dokładne nazwy kolorów, albo wstawić jakieś linki? Z góry dzięki.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...