Friday, March 18, 2016

Foxy Journal for a Charity

Hi everyone! As some of you know I participate in WOŚP's auctions every year. I create a personalized journal for the person who wins my auction. This year the winner was Kasia.
Hej! Jak część z was pewnie wie, co roku uczestniczę w aukcjach WOŚPu. Tworzę spersonalizowany journal dla osoby, która wygra aukcję. Tym razem zwyciężyła Kasia.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Attention!
Uwaga!
Please don't argue about WOŚP in the comments below - I really believe in this organisation, that's why I always try to help gather some more money :)
Bardzo proszę nie kłócić się w komentarzach o tej organizacji - ja wierzę, że pomagają i dlatego zawsze staram się przekazać im troszkę pieniążków :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok, now let's get back to the journal itself. Kasia waited really too long for it.. But I finished it - at last (!) - about a week ago. I added a matching tissue holder to say sorry!
Ok, a teraz wróćmy do samego journala. Kasia czekała na niego strasznie długo.. Ale w końcu (!) udało mi się skończyć jakiś tydzień temu. W ramach przeprosin dodałam pasujący chustecznik!
 The notebook is A5 with 300 white pages.
Notes jest A5 i ma 300 białych stron.
 It's closed with a leather strap and I really like how it came out!
Zamykany jest za pomocą rzemyka. Przyznam, że naprawdę podoba mi się jak całość wygląda!
 It's colorful but also elegant. I hope Kasia will use it with pleasure :)
Jest kolorowo, ale też elegancko. Mam nadzieję, że Kasia będzie z niego korzystać z przyjemnością :)
 As you can see the foxy fabric is still very popular. I have just a fat quarter left!
Jak widać liskowa tkanina jest ciągle w modzie. A została mi tylko tłusta ćwiartka!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And now, I would like to invite you to check out the Best Sewing Blog contest! A lot of interesting blogs are participating in three categories: DIY, Fashion and Personality.
A teraz coś z innej beczki - chciałabym was zaprosić do zerknięcia na konkurs Szyciowy Blog Roku! Mnóstwo inspirujących blogów w trzech kategoriach: DIY, Moda i Osobowość.
My blog is in the DIY category. If you like reading my posts, click the image below - you'll be redirected to the voting page :)
Mój blog jest w kategorii DIY. Jeśli lubicie moje posty, to klikajcie w poniższe zdjęcie - zostaniecie przekierowani na stronę konkursu :)



I hope this contest will motivate me to sew more!
Keep your fingers crossed!
Mam nadzieję, że konkurs zmotywuje mnie do częstszego szycia!
Trzymajcie kciuki!

marysza

0 comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...