Friday, August 26, 2016

DIY Cat Cave!

This post is for all DIY and cat lovers! I made an awesome tutorial for a cat cave! I'm rarely glad of my works but I'm really proud of this one, I spent a lot of time on it and the best thing is that Czikita, the kitty, likes it!
Ten post jest dla wszystkich kociarzy i tych, którzy jednocześnie uwielbiają tutoriale! Zrobiłam zajefajny tutorial na legowisko dla kota! Taa.. brzmi to trochę niefajnie, ale serio, to jeden z nielicznych projektów, z którego jestem naprawdę dumna. Spędziłam nad tym legowiskiem mnóstwo czasu. A najlepsze jest to, że kotek Czikita, polubił swoją nową jaskinię!


The tutorial is free, as always. And how does the end project look like? It's a closed semicircle with a small, round entrance.
Tutorial jest darmowy, jak zawsze. A jak wygląda ukończony projekt? To zamknięte półkole z małym, okrągłym wejściem.


I decided to make the upper and lower parts separate so the owner can wash everything in a washing machine or change the pillow which is inside the cave. The two main parts are connected by 4 big Velcro fasteners.
Postanowiłam oddzielnie zrobić górę i dół legowiska tak, żeby właściciel mógł je wyprać w pralce lub zmienić podusię, która jest w środku tej małej jaskini. Dwie główne części są ze sobą połączone 4 dużymi rzepami.


As you can see, it's quite big!
Jak widać, legowisko jest dość duże!


Of course not enough big for Lunar..
Ale nie na tyle duże, żeby Lunar tam wlazł..


But it's a perfect size for my friends' cat! The kitty was sleeping there as soon as I gave it to her. The round entrance, however, isn't perfect. I will make it better next time.. but still, I'm proud of this project!
Ale jest idealnego rozmiaru dla kota moich znajomych! Kotek poszedł do środka spać od razu jak to dostał. Okrągłe wejście, niestety, nie jest idealne. Następnym razem zrobię lepiej.. ale i tak, jestem z tego projektu naprawdę dumna!


How do you like it? If you have a cat, and you like DIYs, you really should try out the tutorial! Just click on the sign below! Hugs 
Jak wam się podoba? Jeśli macie kota i lubicie projekty DIY to naprawdę powinniście spróbować zrobić to legowisko! Wystarczy kliknąć w poniższy napis! Buziaki 

>> CLICK <<

10 comments:

  1. Replies
    1. Dzięki! Namęczyłam się nim okropnie :D

      Delete
  2. Ja chcę takie coś dla siebie... Tylko większe, bo mam 175 cm wzrostu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bym takie chciała. Wpakować się do środka, włączyć muzykę i ignorować ludzi. :D
      Mój kot pewnie prychałby na to i wrócił na swoją pufę, on nie przepada za fajnymi, kocimi rzeczami. :C

      Delete
    2. Hipis - czyżbyś uwielbiała się bawić w budowanie bazy jak byłaś mała? To była jedna z moich ulubionych zabaw w domu :D

      Delete
    3. Spalona Artystka - chyba obraziłabym się na swojego kota (gdybym go miała :P) jak nie używałby takiej jaskini :D

      A co do uszycia takiej wersji XXL, to wiecie.. ttorial jest uniwersalny tylko trzeba zmienić wymiary :P

      Delete
  3. Bardzo ciekawy projekt z prezentu i kicior i właściciele będą bardzo zadowoleni, takie schowki to istny raj dla nich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że po miesiącu kotek dalej tego używa!

      Delete
  4. świetne jest to legowisko dobrze wykonane. Koty przepadają za takimi rzeczami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robiąc to legowisko nie byłam nawet pewna czy dobry wymiar robię - wszystko na oko, bo sama nie mam kota :( Ale na szczęście okazało się idealne!

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...